- Strona główna
- REKLAMACJE
REKLAMACJE
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację na zakupiony przez Ciebie towar, zachęcamy do skorzystania z opisanej poniżej procedury. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.
Jeśli dołączysz do paczki dowód zakupu (dowodem zakupu jest paragon, faktura lub wydruk z panelu klienta wraz z oświadczeniem o zgubieniu dowodu zakupu) oraz wypełniony formularz dostępny po zalogowaniu w panelu klienta, będziemy w stanie sprawnie rozpatrzyć Twój wniosek. W przeciwnym wypadku możemy mieć problem z identyfikacją Twojej paczki.
Wnioski reklamacyjne rozpatrujemy w terminie 14 dni. Procedura reklamacji:
- Pobierz formularz oświadczenia zwrotu: RocDay_-_Formularz_Reklamacji_PL.pdf
- Wypełnij oświadczenie za pomocą programu Adobe Acrobat Reader lub wydrukuj i wypełnij ręcznie. W opisie możesz się z nami podzielić swoją przygodą.
- Prześlij formularz na adres shop@rocday.com. W tytule napisz “Reklamacja nr ”
- Spakuj towar, oświadczenie oraz dowód zakupu jeśli go posiadasz (dowodem zakupu jest paragon, faktura lub wydruk z panelu klienta wraz z oświadczeniem o zgubieniu dowodu zakupu)
- Wyślij paczkę na adres:
ROCDAY sp. z o. o.
Morenowe Wzgórze 7/31
80-283 Gdańsk