Darmowa dostawa od 200,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

REKLAMACJE

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację na zakupiony przez Ciebie towar, zachęcamy do skorzystania z opisanej poniżej procedury. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.

Jeśli dołączysz do paczki dowód zakupu (dowodem zakupu jest paragon, faktura lub wydruk z panelu klienta wraz z oświadczeniem o zgubieniu dowodu zakupu) oraz wypełniony formularz dostępny po zalogowaniu w panelu klienta, będziemy w stanie sprawnie rozpatrzyć Twój wniosek. W przeciwnym wypadku możemy mieć problem z identyfikacją Twojej paczki.

Wnioski reklamacyjne rozpatrujemy w terminie 14 dni. Procedura reklamacji:

  1. Pobierz formularz oświadczenia zwrotu: RocDay_-_Formularz_Reklamacji_PL.pdf
  2. Wypełnij oświadczenie za pomocą programu Adobe Acrobat Reader lub wydrukuj i wypełnij ręcznie. W opisie możesz się z nami podzielić swoją przygodą.
  3. Prześlij formularz na adres shop@rocday.com. W tytule napisz “Reklamacja nr ”
  4. Spakuj towar, oświadczenie oraz dowód zakupu jeśli go posiadasz (dowodem zakupu jest paragon, faktura lub wydruk z panelu klienta wraz z oświadczeniem o zgubieniu  dowodu zakupu)
  5. Wyślij paczkę na adres: 

ROCDAY sp. z o. o.
Morenowe Wzgórze 7/31
80-283 Gdańsk

Zaufane Opinie IdoSell
4.95 / 5.00 132 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-07
Rocday to synonim profesjonalizmu, wielu mogłoby się od Nich uczyć!
2024-10-01
Kolejny bardzo dobry produkt z waszej firmy dotarł błyskawicznie i jestem mega zadowolony. Śmiało polecam

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel